Budget Parking Zaventem maakt
parkeren sneller en goedkoper

Veilig

  • Het terrein is 24/7 geopend
  • Beveiligd en bewaakt 
  • U behoudt uw sleutel

      

Snel

  • Altijd toegankelijk 24 uur per dag in- en uitrijden
  • Parking op slechts 4 minuten van de snelweg
  • In 6 minuten bij terminal

Gemakkelijk

  • U parkeert uw auto 
  • U krijgt hulp met uw bagage
  • De gratis shuttle brengt u tot aan de terminal
Reserveer hier uw parkeerplaats!
Reisgegevens
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht aan te komen op onze parking. Het opgegeven tijdstip is indicatief en wordt gebruikt om drukte goed in te schatten. Als uw daadwerkelijke aankomsttijd meer dan 3 uur afwijkt van wat u heeft opgegeven, dan verzoeken wij u deze te wijzigen via "Wijzig uw reservering".
Selecteer de datum en het tijdstip waarop u verwacht weer aan te komen op de luchthaven.
Dit veld hoeft niet ingevuld te worden. Indien u specifiek deze code van bijvoorbeeld uw reisbureau heeft ontvangen, kunt u deze code hier invullen.
Aanvullende diensten
Een aantal velden zijn niet of niet juist ingevuld:
Uw ANVR nummer is nog niet geregistreerd bij ons. We nemen snel contact met u op zodat u snel bij ons kunt reserveren. Voor nu kunt u uw reservering mailen naar info@quickparking.nl
Datum wordt gecontroleerd
Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip
Uw reservering is binnen 20 minuten voor vertrek. Binnen 20 minuten voor vertrektijd kan er geen reservering meer gemaakt worden.
Ongeldige kortingscode
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen
Vul een geldige naam in
Vul een geldig telefoonnummer in
Vul een geldig merk in
Vul een geldige kleur in
Vul een geldige vertrekdatum in
Vul een geldige retourdatum in
Persoonlijke gegevens
Uw verzoek wordt verwerkt...
Een moment geduld A.U.B.

Hoe werkt het?

U parkeert uw auto op ons beveiligde parkeerterrein
Onze shuttlebus brengt u in 6 minuten naar de terminal
U geniet zorgeloos van uw vakantie, wij bewaken uw auto
Onze shuttlebus staat klaar bij terugkomst en brengt u naar uw auto

Hoe annuleer ik mijn reservering?

U kunt tot 20 minuten van te voren, telefonisch of per e-mail, kosteloos annuleren. Binnen 20 minuten (no-show) wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. U krijgt hiervoor een rekening toegestuurd op het door u aangegeven adres. Indien u reeds betaald hebt en u wilt uw reservering annuleren, dan vragen wij u vriendelijk een email te sturen aan info@budgetparkingzaventem.be inclusief uw bankgegevens waar we het betaalde bedrag weer op kunnen terugstorten.

Wat zijn de openingstijden?

Budget Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Hoe werkt het ophalen vanaf Zaventem?

Op uw reserveringsformulier vult u uw vluchtnummer in (niet verplicht) en de datum van de terugvlucht. Zo weet Budget Parking wanneer u ongeveer opgehaald moet worden. U krijgt van ons een speciaal telefoonnummer mee. U belt wanneer u aankomt op Zaventem. Binnen enkele minuten komen wij u dan weer ophalen om u naar uw auto te brengen.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Zodra u gereserveerd hebt, ziet u automatisch op uw scherm de reserveringsbevestiging. Op deze pagina kunt u ook uw reservering (en routebeschrijving) printen. Ook krijgt u automatisch een e-mail met de bevestiging. In sommige gevallen komt deze email niet aan! Dit heeft te maken met het feit dat de ontvangende computer deze e-mail ziet als spam. Het betekent dus niet dat uw reservering dan niet gemaakt is.

Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik opgeven op het reserveringsformulier?

U geeft de exacte datum aan waarop u aankomt op Zaventem. Als u bijvoorbeeld op 15 juni om 22:00 uur vertrekt en op Zaventem aankomt op 16 juni om 01:00 uur 's nachts, vult u 16 juni in als dag van aankomst.

Ik weet mijn vluchtgegevens niet en/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?

U kunt op het reserveringsformulier bij de tijden 12.00 uur invullen. Wij nemen uw reservering dan gewoon aan. Ook weet u waarschijnlijk uw vluchtnummer dan niet. Hier kunt u dan de bestemming invullen.

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

U vult het reserveringsformulier in links op deze pagina.

Hoe moet ik een wijziging van mijn reisgegevens doorgeven?

U kunt ons op ieder moment e-mailen of bellen om uw wijziging door te geven.

Wanneer en hoe kan ik betalen?

Bij Budget Parking op de parking kunt u met bancontact betalen. U betaalt dan wanneer u uw auto brengt. Tijdens het reserveren kunt u ook beslissen om direct via creditcard of Ideal te betalen.

Hoe vind ik u het snelste. Waar bevindt u zich?

Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routekaartje. Het adres kunt u invullen op uw navigatiesysteem. Ook op deze website onder "route" staat een kaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Ik kom een uur of twee uur eerder aan dan dat ik aangegeven had. Moet ik mijn reservering wijzigen?

De opgegeven tijden zijn slechts indicatief. Als uw wijziging meer dan 3 uur bedraagt vragen wij u vriendelijk uw reservering online aan te passen. U kunt te allen tijde uw reservering aanpassen door "wijzig uw reservering" in het hoofdmenu aan te klikken.

Hoe lang duurt het voordat ik word weggebracht naar de terminal?

We vertrekken zo snel mogelijk na uw aankomst en registratie. De vertrekhal ligt op steenworp afstand (nog geen 4 km). Binnen enkele minuten staat u voor de vertrekhal.

Ik heb nu gereserveerd. Hoe weet ik of dit bevestigd is?

Binnen enkele seconden na uw reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging (op uw scherm en per e-mail). Deze bevestiging is 100% zeker. U bent zeker van een plaats. Indien de parkeerplaats vol was, had u geen reservering kunnen maken.

Ik heb geen printer en kan de reserveringsbevestiging niet uitprinten. Is dat een probleem?

Dat is geen probleem. We herkennen u aan uw naam of uw auto of uw reserveringsnummer.

Hoe zie ik of uw parkeerplaats vol is?

Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Ik heb geen promocode. Wat moet ik daar invullen?

De promoscode is een kortingscode die u wellicht ontvangen hebt van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureaus om in te vullen. U hoeft niets in te vullen hier.

Ik weet mijn vluchtnummer en vluchttijden nog niet. Wat kan ik doen?

U kunt op de website tijdens de reservering aangeven dat u om 12:00 aankomt/vertrekt. Het vluchtnummer hoeft u niet in te vullen, maar kan u altijd later nog doorgeven.

Locatie parkeerplaats

Wat zeggen onze klanten

29965 beoordelingen op KiyOh »
Esmeralda

Très bon accompagnement

Stefaan

Snelle en correcte afhandeling van online reservering.Ter plaatse ook vriendelijke en snelle afhandeling van parkeren en transfer naar luchthaven. Bij de terugreis stond de chauffeur al te wachten, zonder vooraf contact op te nemen om te melden dat we geland waren. Super.

Kortom
  • Veilig
  • Snel
  • Gemakkelijk
Kunnen wij u helpen? Chat of bel met ons